علی علایی

متن مرتبط با «چرا که نه» در سایت علی علایی نوشته شده است

زنهار پیروی شیطان مکنید(سوره نور)

  • نیلوبلاگ

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ وَمَنْ يَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَكَى مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَكِنَّ اللَّهَ يُزَكِّي مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ سَمِ...

    ادامه مطلب
  • چرا در پایان نماز سه بار الله اکبر می گوییم و دستها را به بالا می آوریم !؟

  • نیلوبلاگ

    در ذکر تکبیر همواره به این حقیقت که خداوند متعال بزرگ تر و بزرگ ترین است اشاره می شود.ذکر تکبیر در هر کجا از نماز با توجه به اذکار و حالاتی که تکبیر متعاقب آن می آید متفاوت است.از نظر عرفا و دانشمندان اخلاق آن چه مانع کمال ورشد انسان به سوی سعادت ابدی و عروج انسان به سوی معشوق و معبود حقیقی می گردد حجاب های ظلمانی است که بر اساس تقسیمی به 7 نوع حجاب تقسیم می شود.برای داخل شدن به حریم نماز که مصداق عروج به سوی معبود حقیقی است بایستی از این حجاب های هفتگانه گذشت لذا مومن قبل از ورود به نماز مستحب ...

    ادامه مطلب