علی علایی

متن مرتبط با «سرما» در سایت علی علایی نوشته شده است

فصل سرما و اسراف در مصرف انرژی

  • نیلوبلاگ

    در کشورهای پیشرفته با توجه به فرهنگ سازی اصولی و همچنین قیمت بالای انرژی، ملت هنگام فصل سرما با پوشیدن لباس گرم تو خونه در مصرف انرژی لوازم گرمایشی صرفه جویی کرده و با تغییر رفتار خود، فصل سرما رو مدیریت میکنن. متاسفانه در کشور ما به علت عدم فرهنگسازی علمی، قیمت پایین و غیرواقعی انرژی و همچنین غیراستاندارد بودن مسکن در بحث عایق حرارتی، شاهد هدر رفت زیاد انرژی هستیم و از طرفی ملت در فصل سرما با رکابی و شلوارک تو خونه میگردن و شوفاژو بخاری رو تا آخر روشن میکنن و موقعی که احساس گرما میکنن به جای کم...

    ادامه مطلب